e2

e2

میروم طرح غصه ای باشم

مثل اندوه خالکوبی هاش

میروم تا که دست بردارم

از جهان مخوف خوبی هاش !

مثل تنهایی ِ خودم ساکت

مثل تنهایی ِ خودم سر سخت

مثل تنهایی ِ خودم وحشی

مثل تنهایی ِخودم بد بخت !

هر دوتا کشته مرده ی مردن

هر دوتا مثل مرد آزرده

هر دوتا مثل زن پر از گفتن

هر دوتا پای پشت پا خورده

ما جهانی شبیه هم بودیم

آسمان و زمینمان با هم

فرقمان هم فقط در اینجا بود

او خودش بود و من خودم بودم

در نگاهش نگاه میکردم

در نگاهش دو گرگ پنهان بود

نیش تیز کنار ابروهاش

او هم از ...
نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:01 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام

خوبید؟


جمله معشوق است و عاشق پرده ایی

جمله معشوق است و عاشق پرده ایی

زنده معشوق ست و عاشق مرده ای

چون نباشد عشق را پروای او او چو مرغی ماند بی پر , وای او

افسانه چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:12 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

چه زیباست زندگانی در کنار انسانهایی که به دور از دنیا اند

آنان که نه ترسی به دل دارند نه خاشاکی در قلب

نه چشمی بر مال

فقط حرفهایی برای نگفتن دارند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد